На допомогу класному керівнику


Корисне горищечко 2015 (дещиця посилань)

Пам'ятка учителю від психолога, щоб робота не стала тягарем, а учні - ворогами.

Для підвищення ефективності уроку:

1. Зробіть мету уроку метою учнів.

2. Формулюйте мету, орієнтуючись на потреби й інтереси учнів.

3. Серйозно ставтеся до організації уроку.

4. Орієнтуйте учнів на самооцінку діяльності.

5. Запитуйте в учня: «Ти задоволений результатом?», кажіть замість оцінки: «Ти добре впорався з роботою».

6. Якнайчастіше ставте учнів у ситуацію вибору.

7. Зробіть ситуацію успіху досяжною для кожного учня. Вибирайте такі завдання, під час виконання яких учні частіше досягають успіхів, ніж невдач.

8. Практикуйте роботу в групах, парах.-  Після вивчення складного матеріалу попросіть учнів перевірити себе в засвоєнні нового матеріалу, пояснюючи його одне одному.- Пропонуйте дітям заздалегідь придумати питання для однокласників і ставити їх на уроці.- Дозволяйте й підтримуйте роботу в парах за зразком «устигаючий і відстаючий учні».

9. Щоб запобігти порушенню дисципліни на уроці, створіть умови для підвищення якості знань учнів та їхньої самоповаги.- Учіть позитивного ставлення до себе.- Обговорюючи провину учня, говоріть тільки про те, що трапилося, не наклеюйте ярлика: «Ти, як завжди…», "Чого ти вчора був на секції, а не вчив уроки..."

10. Не підсилюйте напруження ситуації.- Контролюйте свої негативні емоції.- Не дозволяйте собі спалахів агресії, таких як лемент, приниження, сварка.- Не обговорюйте ситуацію в стані збудження, дайте «охолонути» собі й учню.- Проводьте час від часу загальні дискусії про порушення поведінки, щоб пояснити, що є прийнятним у певних ситуаціях, а що - ні.

11. Враховуйте вікові особливості учнів у розвитку їх особистості та пізнавальної сфери.

12. Не поважайте менше тих учнів, які мають низькі результати з вашого предмета. Може, їм просто не подобається та наука, яку ви викладаєте. Можливо, не мають часу на досягнення високих показників, бо беруть постійну участь у конкурсах і олімпіадах з інших предметів.

13. Якщо ви отримуєте задоволення від своїх уроків, стилю, - ви не дарма здійснюєте педагогічну діяльність.

Якщо конфліктна ситуація сталася:



  1. Поговоріть з дитиною, подумки поставивши себе на її місце, або подивіться на ситуацію очима своєї дитини;
  2. Врахуйте емоційний та психологічний стан, покажіть дитині інший вихід із складної ситуації;
  3. Якби ви не сердились на учня, додому він має піти у спокійному емоційному стані, зрозумівши ситуацію, знайшовши із неї вихід разом з вами.
Наснаги, сил, мудрості й поваги від учнів та їх батьків, колеги! 

Екскурсія у Київ. 

Список речей, які потрібно мати під час екскурсії до м.Київ 27.12.2015року

1)Головний убір.
2)Шарф.
3)Одяг має бути:
а)зручний ;
б)теплий;
в)чистий;
г) стриманий у кольорах.
4)Взуття має бути зручним, без великих та тонких підборів, чистим.
5)Вода проста, негазована або чай.
6)Жувальна гумка(бажано, м'ятна).
7) Пустий  пакетик-5 штук
8) Серветки вологі  та сухі
9) Таблетки від головного болю, нудоти, та індивідуальні ліки, якщо потрібно
10) Мобільний телефон
11) Лоточок для їжі, пластикову виделку
12) Їжа, що не псується (на 3 прийоми) без ароматизаторів
13) 50 гривень на обід
14) 200грн на все інше
15) Туалетний папір
16) Гребінець
17) Гігієнічна помада
18) прикріпити під одяг зліва візитку (я такий; живу там; номер телефону свій та рідних)

Що НЕ треба брати

1.       Газовану солодку воду
2.       Чіпси, сухарики
3.       Ріжучих речей
4.       Коштовні речі та прикраси (планшети, золоті вироби й т.і)
5.       Їжу, що псується, має сильний аромат та рідку.

Що треба зробити перед поїздкою


1.       Покупатись, помити голову
2.       Зробити манікюр (дівчатам) Колір лаку не має бути занадто авангардним (дуже яскравим, чорним, зеленим й т.і)
3.       Почистити зуби
4.       Почистити взуття
5.       Зібрати речі
6.       Гарно виспатись
7.       Взяти з собою гарний настрій
8.       Поставити будильник , щоб  вчасно бути біля школи

Що НЕ треба робити

1.ввечері перед поїздкою :
·         Довго дивитись телевізор чи «гуляти» в Інтернеті.
·         Багато пити рідини.
·         Їсти дуже жирну їжу.
·         Дівчатам фарбувати очі.
·         Виливати на себе півпляшечки духів чи туалетної води.
1.       Одягати авангардний одяг чи занадто короткі спіднички чи сукні.
2.       Брати з собою зайві речі.
3.       Гратись чи теревенити по телефону в автобусі (телефон може швидко втратити заряд).
4.       Голосно говорити.
5.       Вживати грубі слова.
6.       Керувати.
7.       Без дозволу будь-куди відлучатись від групи.
8.       Купувати більше, ніж 1 сувенір.
9.       Купувати та їсти чіпси, сухарики, солодку воду.
10.   Смітити в автобусі.
11.   Палити.
Номер телефону керівника екскурсії  директора Троянської ЗШ І-ІІІ ступенів Бака Юрія Анатолійовича 0986113740 (Київ-стар)






План проведення бесід  по попередженню дитячого травматизму та збереженню життя і здоровя дітей.

ВЕРЕСЕНЬ

З 20.08. по 20.09. проходить Місячник “Увага! Діти на дорозі”(за цей час 2 бесіди)

В рамках рейду-огляду провести Тиждень збереження життя і здоровя дітей на тему: “Тиждень безпеки дорожнього руху”
(провести  бесіду по попередженню дитячого дорожньо-транспортного травматизму, вікторини, конкурси малюнків, виступи агітбригад, показові уроки ОБЖД на дану тему, та інше. Матеріали оформити в папку, витяг з наказу, план-сітка, сценарії заходів, підсумковий наказ)
1.        Бесіда по попередженню дорожньо-транспортного травматизму.
2.        Профілактика травмування дітей у закладі.
3.        Профілактика дорожньо-транспортних пригод.
4.        Профілактика дитячого травматизму в побуті..

ЖОВТЕНЬ

5.        Профілактика отруєнь дітей.
6.        Профілактика самогубств.
7.        Профілактика травматизму в побуті (травмонебезпечний обєкт селища)
8.        Комплексна бесіда перед виходом на канікули.

ЛИСТОПАД

9.        Здоровий спосіб життя.Особиста гігієна.
10.     Профілактика пожежної безпеки.
11.     Профілактика - вибухонебезпечні предмети.
12.     Профілактика СНІДу, наркоманії та інше.

ГРУДЕНЬ

13.     Коротка енциклопедія виживання.
14.     Профілактика травмування в побуті
15.     Профілактика пожежі, травмування ( пітарди, хлопавки, небезпечна ялинка, бінгальські вогні і тп.)
16.     Комплексна бесіда перед виходом на канікули (враховуючи пору року, вік дітей, травмонебезпечні обєкти)

СІЧЕНЬ

17.     Бесіди по збереженню здоровя.
18.     Безпечне поводження на кризі.. Ожеледиця.
19.     Поводження з електроприладами.
20.     Попередження травматизму в побуті.

ЛЮТИЙ

21.     Коротка енциклопедія виживання.
22.     Профілактика дитячого травматизму дітей в побуті..
23.     Профілактика отруєнь дітей.
24.     Профілактика захворювань

БЕРЕЗЕНЬ

25.     Профілактика загибелі дітей на воді.
26.     Здоровий спосіб життя. Особиста гігієна.
Тиждень Збереження життя і здоров’я дітей на тему: “Цивільна оборона”(провести  бесіду по цівільній обороні)
27.     Надзвичайні ситуації.
28.     Комплексна бесіда перед виходом на канікули (враховуючи пору року, вік дітей, травмонебезпечні обєкти).

КВІТЕНЬ

29.     Профілактика дорожньо-транспортного травматизму.
30.     Профілактика травмування у побуті.
31.     Профілактика шкідливих звичок.
32.     Травмонебезпечні обєкти селища. Безпека дітей в побуті.
33.      Тиждень знань безпеки  життєдіяльності  (провести  бесіду з пожежної безпеки)

ТРАВЕНЬ

34.     Пожежна безпека.
35.     Комплексна бесіда перед виходом на канікули (враховуючи пору року, вік дітей, травмонебезпечні обєкти).

РЕКОМЕНДАЦІЇ :
Слід обовязково врахувати
1.        Тематика бесід розробляється з урахуванням віку дітей, пори року, місцевості села та видів ушкоджень. Можна складати на рік, або півріччя.
2.        Матеріали бесід зібрані в папках і систематизовані за темами.
3.        Бесіди надруковані на стандартних листках з чітко визначеною темою та метою і обовязково погоджені заступником з виховної роботи.
4.        Бесіда повинна бути розрахована на 10 хвилин.
5.        Бесіди повині бути записані класними керівниками в класному журналі та планах виховної роботи .


Бесіди з БЖД

Рекомендації для класних керівників
 щодо проведення бесід та інструктажів з БЖ

Бесіди з БЖ
1.      Кожний класний керівник на початок навчального року розробляє комплект бесід із БЖ для свого класу (до 08.09 – на І семестр, до 15.12 – на ІІ семестр.)
2.      Дані бесіди повинні бути в папці класного керівника, складено до них перелік бесід та оформлено відповідно титульну сторінку (за поданим зразком).
3.      Кожна бесіда повинна бути погоджена заступником директора з виховної роботи.
4.      Обов’язково поставити дату проведення
5.      Бесіди на навчальний рік повинні бути складено відповідно до поданих тем, затверджених наказом директора:
1.      Попередження дорожньо-транспортного травматизму;
2.      профілактика травмування дітей у закладі;
3.      профілактика дорожньо-транспортних пригод;
4.      профілактика дитячого травматизму в побуті;
5.      профілактика отруєнь дітей;
6.      здоровий спосіб життя. Особиста гігієна;
7.      профілактика пожежної безпеки; поводження з вибухонебезпечними предметами;
8.      профілактика СНІДУ, наркоманії;
9.      коротка енциклопедія виживання;
10.  бесіди по збереженню здоров’я;
11.  безпечне поводження на кризі, ожеледиця;
12.  поводження з електроприладами;
13.  профілактика простудних захворювань;
14.  профілактика загибелі дітей на воді;
15.  надзвичайні ситуації;
16.  профілактика шкідливих звичок;
17.  травмонебезпечні об’єкти села.
6.      Дані бесіди сплановано також у плані виховної роботи класного керівника.
7.      В останній день перед канікулами проводиться Комплексна бесіда з безпеки життєдіяльності.
8.      У класному журналі, на сторінці бесід з БЖ, записується тема, дата проведення бесід
9.      Бесіди можуть бути позапланові, коли щось трапилось. Ця бесіда проводиться класним керівником тоді, коли видано наказ по школі, відповідно до якого й необхідно провести дану бесіду.
10.  Якщо трапився нещасний випадок у той день, коли класним керівником  вже заплановано іншу бесіду з БЖ, її можна замінити на позапланову (у плані виховної роботи тоді обов’язково відмітити заміну бесіди), дозволяється провести дві бесіди (запис у класному журналі про проведення двох бесід здійснюється одним числом).


Інструктажі з БЖ

1.      Вступний інструктаж:
1.1.            Проводиться 01 вересня лише з тими учнями, які є в закладі, записується в класний журнал на сторінку вступного інструктажу.
1.2.            У разі відсутності класного журналу на 01 вересня, вступний інструктаж записувати в класний журнал інструктажів. Якщо класний журнал зявляється 05-10 вересня,  у класному журналі дублюється вступний інструктаж, але лише в тому випадку, якщо є така сторінка. Ті діти, які прийшли пізніше, а не 01 вересня в школу, записуються під окремим списком, але заголовок щоразу писати не потрібно
2.      Цільові інструктажі:
2.1.            Записувати перед проведенням виховних заходів, відповідно до наказів по закладу.
2.2.            Обовязково записувати заголовок, відповідно до вимог Системи управління охороною праці.
2.3.            У список пишемо лише тих дітей, які присутні в цей день (слова «відсутній» не пишемо).
2.4.            Цільовий інструктаж проводити за 10 хвилин перед проведенням заходу.
3.         Первинні інструктажі
3.1.            Проводяться перед зимовими та літніми канікулами
3.2.            Даний інструктаж проводиться в останній день перед канікулами й лише з тими учнями, хто є в школі в цей день (з тими, кого не було в школі в останній день перед канікулами, даний інструктаж не проводиться, але якщо під час канікул трапиться якийсь випадок, то перевіряється вся робота класного керівника з БЖ).

У разі, якщо відбувається заміна класного керівника, той класний керівник, який на заміні, відповідний інструктаж з учнями проводить або в своєму журналі інструктажів, або в загальношкільному журналі інструктажів, який знаходиться у виховному центрі.

Екскурсії (виїзні)
1.      На 10 учнів призначається один відповідальний працівник.
2.      Якщо група складається з 30 чоловік, визначається ще 1 керівник групи та медсестра.
3.      Якщо це діти того класу, де педпрацівник є класним керівником, то запис про інструктаж здійснюється в своєму (класному) журналі інструктажів, якщо учні «збірні», то запис здійснюється в загальношкільному журналі інструктажів.
4.      У загальношкільний журнал інструктажів записує кожен керівник своїх (збірних) 10 учнів, за яких він буде відповідати, наступний керівник записує своїх 10 учнів і т.д.


Оформлення журналів інструктажів
1.      На титульній і першій сторінці даного журналу пишеться повна назва
2.      Номер класу ставиться кожного року через кому
3.      Вказувати, коли журнал розпочато, коли - закінчено.
4.      Сторінки журналу нумеруються, прошиваються, затверджуються печаткою
5.     Після закінчення журнал здається в архів і зберігається в архіві 3 роки


Збірка документів для підготовки проекту навчального плану школи на новий 2015-2016 навчальний рік

Готуємо навчальні плани на 2015-2016 н.р.

Дитячі організації

http://www.plast.org.ua/about/plast/#

http://ua.textreferat.com/referat-13098.html

http://fdo.org.ua/

                        ПРО ВСТУП  ДО СКЛАДУ ФДОУ 

Члени ФДОУ – місцеві, всеукраїнські дитячі громадські організації, об’єднання, діяльність яких легалізовано уповноваженими органами місцевої, державної влади шляхом повідомлення про діяльність, або шляхом реєстрації юридичних осіб.

Дитяче громадське об’єднання, організація – член ФДОУ, має діяти у відповідності до вимог Статуту ФДОУ, положень програми діяльності ФДОУ «Я – родина - Батьківщина».

Порядок прийому до складу ФДОУ.
1.                    Рішення про прийом ФДОУ приймається більшістю голосів членів палати дорослих Національної ради дитячих організацій України, пленум якої відбувається не рідше одного разу на рік.
2.                    До пленуму НР ДОУ пропозиція щодо прийому дитячої громадської організації, об’єднання вноситься бюро Національної ради дитячих організацій України -   виконавчим органом ФДОУ. Бюро НР ДОУ вивчає установчі, реєстраційні документи організації, знайомиться з діяльністю, на підставі чого приймає рішення про відповідність організації, об’єднання  до вимог Статуту ФДОУ.  
3.                    Попередньо  на розгляд бюро НР ДОУ необхідно подати:
а) завірену нотаріально ксерокопію Статуту (Положення) організації;
б) завірену нотаріально ксерокопію Свідоцтва про реєстрацію об’єднання громадян - дитячої громадської організації, об’єднання або ксерокопію рішення уповноваженого органу про легалізацію діяльності дитячої громадської організації, об’єднання;
в) рішення керівного органу дитячої громадської організації, об’єднання про вступ до ФДОУ;
г) заяву на адресу НР ДОУ керівного органу дитячої громадської організації, об’єднання про намір вступу до ФДОУ;

д) інформацію про діяльність, структуру, членів дитячої громадської організації, об’єднання (довільна форма)

Витоки

Виховуємо патріота. Покажи на годинах спілкування